Suck

Har faktiskt pluggat idag. En liten stund iallfall. Sen kom jag till den där
brytpunkten när man känner att man måste gå ifrån och göra någonting
annat. Det stora problemet är bara att hitta tillbaka sen. Som ni märker så
sitter jag här istället.
Ikväll ska det grillas. Om vi får någon mat då *trött på en viss persons planerings
(o)förmåga. Ett släktdrag kanske?
Igår hade jag min sista praktikdag på akuten iallafall. Där skulle jag gärna jobba.
Det var en händelserik kväll iallafall och vi hade hur mkt som helst att göra.
Nu vill jag bara att den här veckan ska försvinna så jag får skriva den här jävla
tentan. Hatar att ha sånt framför mig.
Brr, det är ingen idé att jag skriver nåt mer, jag är bara allmänt aggiterad =/

Kommentarer
Postat av: mli

Om det var ante du mena så kan jag ju stärka att det ligger i släkten ;D

2008-05-03 @ 18:38:39
URL: http://mlish.se
Postat av: Linda med Milou

Hej Josefine!!!
Tänkte inte på att gå in på din blogg förrän nu, skulle ju gjort det redan i torsdags men SORRY!!
JÄTTEKUL att du var med tycker jag, hoppas att du kommer på många fler utställningar!!!!
Hoppas att du snart blir så pass biten av utställningar så du snart står där med DEXTER och får det bästa man kan få, iallafall enligt mig nämnligen BEST IN SHOW!!!
Lycka till med tentan!!!!
Kom gärna in och kolla på vår blogg nån gång när du har lite tid över.
I morgon är det ny unställning igen, denna gången på Tjolöholm...
Ha det så bra!!!
Hälsningar Linda med Milou.

2008-05-03 @ 21:38:57
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Johan

Skärpning! Nån oförmåga att planera ligger verkligen inte i släkten ;)

2008-05-04 @ 15:12:55
URL: http://www.bogus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0