Studien avslutad

Igår var vi och avslutade Stefans stretchinstudie som vi nu genomlidit i drygt 3 veckors tid.
Det var alltså ett försök för att se om stretching kunde hjälpa de som har kort
hamstringmuskulatur. Jag har känt hela tiden att jag blivit mjukare och mjukare och
det var otroliga förbättringar på både mig och andreas! Så det var lite kul.. därmed
inte sagt att vi kommer att fortsätta med det, hehe ;-)
Efter det så blev vi inbjudna på middag hos S och Sara och fick gott grillat även om
tiden sprang iväg och vi tog oss hem relativt fort.. jag skulle ju nämligen studera igår :/

Vi hann dock med en sväng för att titta på ny mobiltelefon åt A först. Jag hittade den här,
som jag tyckte var helt klockren!
      Nämligen Doros Handle Easy!
som i princip bara har funktionen ringa och svara på samtal.
Ett hett julklappstips till alla som har en far som jag ;-) Den är såpass stor
så att man hittar den i väskan och det krävs en stadig tvåhandsfattning för
att få upp den till örat .. att den sen var ganska dyr är väl bara ännu ett plus i kanten ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0