Soliga söndag

Igår åkte vi ut till mammsen och pappsen och överraskade med att bjuda
dem på mat för en gångs skull. Vi gjorde grillspett med massa gott på och drack
vin och myste. Sov över där för att imorse gå upp och åka o titta på hundutställning
i Tjolöholm. Ville ju visa mamma och pappa aussierna, det är ju trots allt viktigt
att hundvakterna är med på noterna, hehe ;-)
Vi hade med oss Dexter för att han skulle få lite miljöträning. Såfort han slapp
ur bilen så skällde han och levde rövare, men sen vart det nog nästan för mycket
för honom så han lugnade sig och mest tittade. Det var ju hundar överallt!
Idag gick det också jättebra för lilla Nea såklart, hon är ju vacker som en dag:)
Dexter var ju såklart stolt över "sin"lilla tjej ;-)

Sedan åkte vi vidare till Kungsmässan och jag köpte en examensklänning från MQ.
Den var jättesöt, kände mig som en liten flicka inför skolavslutningen med
"Den blomstertid nu kommer" och allt det där... herregud det är inte långt kvar nu! Kan
knappt tro att det är sant...

Nu väntar jag på att solen ska komma runt hit till balkongen så man kan få lite
färg på näsan :)
Dex är helt utslagen, var ansträngande för hans lilla hjärna med alla de där hundarna..
Sedan ska vi på hundkursen, idag är det teori utan hund så han får snällt vänta hemma.
Men på onsdag är det praktisk träning igen, ska bli kul att se vad vi ska sätta tänderna i
den här gången!

Bjuder på min älsklingsbild av lillskrot...
image170

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att ni kom igår! Och jag förstår att lillgrabben är stolt över sin tjej! Hon var sååå duktig och fin och jag är såååå stolt!!! (Hon är ju liksom lite min också... ;) )

2008-05-05 @ 14:58:35
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0