Så gött!

Det var fantastiskt skönt att få en kväll hemma med sina två
favvokillar för en gångs skull. Nåväl det är bara 3 nätter jag har jobbat
denna veckan, men det känns som en evighet!
Dex är väldigt stilla och lugn. Han sitter mest upp, det gör säkert
ont i magen när han lägger sig för han reser sig fort varje gång. Han sitter på rumpan
men krum rygg och hänger med huvudet samtidigt som han vaggar lite fram o tillbaka
med huvudet. Både igår och idag har han morrat och skällt på allt,
typ som för att varna alla innan de ens kommer på tanken att fundera på vem
han är, att han är superfarlig! Och när man ändå är igång så kan man ju lika
gärna varna taket, toalettstolen och inte minst grannarna!

Annars njuter jag av en ledig dag, ska ta och börja läsa någon av alla hundböcker
jag lånat men knappt hunnit kasta ett öga i på sista tiden. Det blir ju en lugn
helg hemma med tanke på Dex, får väl laga lite god mat och se nån film eller
sådär. Ska försöka mig på en storstädning också, nu har jag ju tid så det är
inte mycket kvar att skylla på ;-)
Nej det här duger inte, mot duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0