Nyvaken

Tja, idag lyckades jag sova till halv 2. Det är ju ett klart framsteg.
Det var en ganska seg natt inatt, önskar att det var liite mer att göra så hade
det helt klart vart både lättare och roligare att vara vaken. Känns så
konstigt att komma hem lagom till Andreas går till jobbet och krypa ner i sängen.
Fast det är ganska skönt också. Och jag som inte gillar att gå upp tidigt
slipper ju trots allt det ;)
Nej, finns inte mycket att skriva en dag som denna.. jag ska gå och äta
frukost/lunch och sedan ska jag hämta min lilla älskling som huserar hos
Sandra idag :) funderar på att springa en sväng, fast eg borde jag nog ta
en träningspromenad.. Kanske båda?
Brr så seg hjärnan är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0