Myyyshelg och kastrering..

Hela helgen har vi bott ute i Onsala. Har vart superskön iochmed den
värmebölja som har varit. Vi har degat på gården i solen och förgyllt
våra vinterbleka ben med lite solbrun färg (lite då). Dexter har sprungit
lös för det mesta och tyckt att det vart allmänt härligt att vara ute.
Vi har grillat massa god mat och ätit så magarna har blivit lagom trinda
och igår kväll avslutade vi en perfekt helg med årets första färksa jordgubbar
och Häagen-Dazs vaniljglass!

Idag är det vardaslydnadskursen som gäller, känner lite pinsamt för vi har
inte hunnit öva så mkt sen sist. Stressen med tentan och pluggandet förra veckan
gjorde att träning hamnat på hyllan och i helgen har jag väl inget annat att
skylla på än att det varit jävligt varmt och jag har varit lika lat...
Men vi får ta nya tag mot nästa vecka istället!

Ikväll börjar jag 21 och ska göra natten vilket jag även gör tisdag, onsdag och
torsdag denna veckan. Så jag säger hejdå till och pausar mitt liv en stund
och inser att detta kommer bli en lååång låååång vecka!
Får fortsätta drömma om sommar, glass och jordgubbar!




Och just det.. Nu är det beställt kastreringstid till Dex också. På torsdag bär det av.
Jag vet inte varför, men jag är lite nervös och känner mig lite ond.
Hoppas att det går bra nu och att den enda skillnaden som blir på honom
är att han inte är lika översexuell som nu!
Det blir också en trevlig smäll för plånboken, tur att man har snälla föräldrar
som ställer upp och lättar på plånboken så länge! åh jag ser så mycket fram
emot juni - att få en lön och ett självständigt liv!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Spännande med kastreringen. Eller njae, men effekterna av den iaf! Och skönt att ha det gjort sen..



Kramis

2008-05-12 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0