Hur man blir fattig på förhand..

Det är så många "När jag får jobb så ska jag köpa det där" och "När jag får jobb
så ska vi göra det där" att det börjar bli lite farligt.
Jag måste trots inse att mitt val av yrke ger mig en del begränsningar och bara
för att jag har jobb i 3 månader framför mig så betyder inte det att jag plötsligt
blir mångmiljinär.. Men ibland känns det så. Och jag har så mycket planerat.
Igår tillkom planen att jag och A ska sticka på spa en vecka eller så i nåt härligt land
och bara njuta.. Det låter väl billigt, eller? ;)
Det gäller att passa sig så inte pengarna springer iväg innan de ens kommer
in på kontot. Skattepengarna som kommer tillbaka är jag också hemskt duktig på
att planera iväg.
Jag ska sätta mig och göra en prioriteringslista och se vad jag ska börja spara till
helt klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0