Drömmar

Nyvaken.. Va det är tråkigt att vakna när man drömmer som bäst!
Vi hade ju just vart och hämtat Dexters lillasyster och hon var sååå fin!
(och Dex var naturligtvis överlycklig....) men jag fick sakta inse verkligheten när
klockan ringde.. samtidigt slapp jag ju springa ut med en kissnödig valp..
men det hade jag så gärna gjort så :) Jaja, den dagen kommer väl den också.
Samtidigt är det bara att inse att det är på tok för få dagar kvar till tentan och
jag måste sätta igång och köra stenhårt nu. Önskar att vi inte hade Lennart, han
gör de svåraste tentorna av alla lärare vi haft ( man måste tänka själv, huja..!)

Nu har jag sovit 2 nätter i rad utan att gå upp och hosta tills jag kräks mitt
i natten, om ni anade hur skönt det är! Visserligen låter jag fortfarande som en gamtant
med whiskeyröst som konsumerat 3 pkt cig om dagen sedan 7 års ålder, när jag 
vaknar på morgonen på morgonen, men hej, det är en stor förbättring ;)

Ska åka och träffa mina kära klasskamrater och avsluta ett grupparbete, även
det sista någonsin för vår del! :) Idag är det precis 30 dgr kvar...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehehe, Dexters lillasyster kommer med all sannolikhet väcka dig en bra stund innan väckarklockan ringer för att hon är nödig. Detta bara för att inte ha tid att kissa när hon väl kommer ut, så du får vänta en lång stund innan hon får gjort nåt och ni kan gå in igen. Väl inne så får hon glädjeryck och leker som en galning och vägrar somna om! :)

2008-05-05 @ 15:03:24
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Lena

...och medan du står där och väntar ute på att hon ska kissa blir DU jättekissnödig, och när hon sen leker som en galning när du försöker somna om så kissar hon tre gånger i farten. Jorå.

2008-05-05 @ 18:53:31
URL: http://lena.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0