Vuxenpoäng...

I år har jag verkligen blivit vuxen känner jag!
Har tagit så sjukt mycket vuxenpoäng så jag är alldeles imponerad
av migsjälv. Samtidigt är det lite läskigt. Nu går det utför, snart är
det pensionsdags.
Jag lever i min lägenhet med både sambo och hund (!). Jag har snart
avslutat min 3åriga högskoleutbildning och skaffat jobb till sommaren
som faktiskt kräver ett stort ansvar!
Jag har betalat alla mina kläder (i princip) själv (och ja, det är stort för mig..)
och jag har inte alls fått så mkt ekonomisk hjälp hemifrån som förut.
Nästa år är jag väl oberoende räknar jag med. Och det är coolt! För
mig iallafall.
Jag har märkt att jag slutat fly ifrån saker. Innan när någonting var riktigt
jobbigt så var det alltid lätt att ungå genom att låta någon annan göra det.
Och då menar jag inte sånna där saker som man inte orkar gör utan saker
som jag inte vågade göra. Varje dag har jag pushat migsjälv mer och mer
och idag gjorde jag någonting som tom jagsjälv blev stolt över! Så härlig
känsla, jag går som på oln idag!

Det är dags för en ny människa vänner!
Jag provade ju med en förändring-att göra extensions.
Men det trivs jag ju inte med så ikväll ska jag ta ut dem.
På måndag däremot blir det en annan stor förändring.. som kommer att utföras
på Toni and guy, min älsklingssalong, finns ingen bättre. Dom har verkligen koll
på läget, huvudet upp och fötterna ner ;)

Nu ska jag återgå till älskade Dexter, har precis hämtat honom. Har känts
så himla tomt utan honom nära, och som tur är så blev han själaglad när
jag kom (kanske för att han var ensam hemma?) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0