Varken klippt eller skuren

Det känns tråkigt att skriva.. ja jag tom skäms lite för det...
men det här med löshår var jag nog varken klippt eller skuren för..
Men vad ska jag göra nu? Jag kan inte ta ut det. Nog för att jag är fröken
slösa men inte ens jag kan ta ut ett löshår jag betalat nästan 4000 kr för
och bara haft i 1 vecka och 4 dar... framförallt skulle jag inte kunna
med att ringa den där stackars frisörn som stod och grejjade med
mig i 5 timmar och var så supernoga för att det skulle bli så fint, och säga
att hon får ta ut det. Nej så jag får väl glatt stå ut.
Anledningarna till att jag inte gillar det är många. Framförallt är det jobbigt.
Jag trodde jag var som perfekt för det här, jag som ändå grejjar så
otroligt mkt med mitt hår. Men ack vad jag bedrog mig! Sen är det väldigt
jobbigt varje gång man har vart ute och gått med hunden eller nåt och
blivit svettig, för det här håret blir så himla mkt varmare än mitt eget och
då känns det som att jag vill tvätta det, men jag kan ju inte hålla på o tvätta
det i all evinnerlighet. Dessutom så tar det ju nätta 5-6 timmar för det
att torka efteråt. Suck.. Nej jag ska sluta klaga, jag har ju trots allt valt det själv..
och, som man hört sen man vart liten; Vill man vara fin får man lida pin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0