Väntan

Sitter här och väntar på att åka..
Jag avskyr att sitta och vänta såhär. När jag väntar får jag aldrig något
vettigt gjort. Jag har endel skolarbete kvar, men jag kan inte göra
det för att jag väntar. Knäppt men sant.
Dex har jag hämtat från Sandra. Han ligger under soffbordet och sussar
gott nu. Fast han får inte sova för länge, ska aktivera honom så att
han är trött när han hamnar i transportväskan ikväll.
Ute skiner solen och det är kanooonhärligt. Ska ta en långis med
honom om ett tag och kasta lite boll..
Annars vet jag inte... är bara frustrerande att sitta här.. och vänta..
och vänta...
Är så himla trött! Undrar just om jag skulle ta mig en tupplur.. Kommer
säkert inte fram förens 1-halv 2 inatt så det kanske lika bra att passa
på och vila nu...

Blir kanske lite glest med uppdateringar i påskveckan. Ska försöka
skriva nåt nån gång...

Kommentarer
Postat av: zeke

*ylar*

2008-03-18 @ 15:45:59
URL: http://zekeylar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0