Underbara lediga dag

Äntligen en ledig dag!
Så himla himla skönt det var att vakna av sigsjälv för en gångs skull.
Till råga på allt så låg Dex och snusade i mitt öra och solen sken in
genom persiennerna och värmde min kind. Kan knappt vakna på bättre sätt.
Nattsömnen kunde dock ha varit bättre, har börjat drömma så mkt
mardrömmar. Men det blir väl så när man har det stressigt, kroppens ventil
eller nåt..
Men man kan ju inte få allt? ;)
Efter en lugn och mysigt frukost i soffan så funderar jag på att ta mig ut på dagens
första promenad. Dex har tydligt visat att det är dags för det! ;)
Sedan ska jag försöka få  lite skolarbete gjort.. men hur kul känns det
när man är ledig?

Men nu ska jag bara vara positiv och glad och ge mig ut i den härliga solen!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Godmorgon! hoppas du får en trevlig dag :D

2008-03-06 @ 10:12:56
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0