Tisdagshumör

Konstigt att när man bara har en ledig dag så blir man uttråkad.
Har jobbat sen förra måndagen och bara vart ledig en dag och så äntligen
är jag ledig idag. Och klockan är knappt 10 ens på morgonen.
Men jag är uttråkad! Antagligen kan det hänga samman med att det
1. Är dåligt väder ute så jag inte är ett dugg sugen på att gå någon
långpromenad med Dexter (vilket han är förståss..)
2. Jag måste snart börja plugga för att hinna klart..

Dexter leker glad terrorist idag, han är helt stollig. Drar mig i hårtet
och biter mig i öronen och springer tokvarv här inne. Ja tror mig förstå
vad det är han vill ;-)
Så det är väl lika bra att kapitulera och ge sig ut i regnet...
Vi ses... om jag inte flyter bort i en översvämning eller så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0