Tacksam för en bra dag!

Idag när jag vaknade så sken solen och livet kändes lätt och underbart!
Tänk sicken skillnad det gör när man går upp vid halv 7 tiden och det redan
är ljust och soligt! Som på moln nästan skuttar man ur lägenheten för
att få känna solens strålar värma mot kinden. Inte för att det värmer så
mycket vid just den tidiga timmen, men man kan ju alltid låssas ;-)
Nu på dan har det varit helt underbar varmt och gott.
Fick sluta lite tidigare idag eftersom de skulle ha möte där jag var,
så nu har man verkligen chans att njuta och vara ute..
Jag tror dock jag ska fuska och gå och sova. Vart för lite sömn i helgen
av någon anledning, för det var en lite vovvsing med en hel veckas uppladdat
spring i benen som inte tyckte att matte skulle ligga mer i sängen.
 Så om jag vilar nu kan jag ta med mig mina 2 favvokillar ut i skogen sen
innan solen hinner ner, kanske ta med lite fika och kameran så blir det
riktigt mysigt =)

                       image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0