Solstrålar och revanchsug!

Idag slog jag upp mina små blå till en underbar ljusa himmel och
solstrålar som trängde in genom persiennerna.
Tänkt vad lätt det är att vara lycklig då! Igår smälte snön undan rätt fort
från gångbanorna tack och lov så på eftermiddagen blev det tom en
liten löprunda. Eller SÅ liten var den inte, jag har ökat succesivt nu och
igår sprang jag ca 1/2 timma. Så himla skönt, jag har mycket spring
i benen nu och är himla pigg faktiskt!
Det är så skönt att ha lite medvind för en gångs skull, och jag ber till
(vem vi atteister nu ber till) att knäskadorna ska hålla sig milslångt borta! ;-)
Då kanske man tom kan tänka sig ett litet nytt startförsök i Göteborgsvarvet...
Ja inte detta året såklart, men väl nästa. Aja, ska väl inte gå migsjälv för
mycket i förväg, men jag väntar fortfarande på min revanch!

Annars ska jag väl ta och hoppa i lite kläder och göra mig iordning
för idag är ju faktiskt första dagen på typ 7 veckor som jag ska
åka till skolan i Borås, för idag så har vi seminarium.
Det känns ungefär lika bra (dåligt) som vanligt, då jag inte är särskilt
motiverad, intresserad eller förberedd. Men det är ju som det brukar vara
och jag har alltid klarat mig hittills. Tycker att de där förbannade seminarierna
är så hemsketråkiga så jag kan knappt förmå mig att förbereda mig längre.

Börjar nästan ångra att jag inte valde alternativet, forumspel.  Sån där "teater"

där publiken får gå in och bryta och lägga sig i. Fatta att komma undan enkelt,

men jag kan inte riktigt förmå mig, det känns alldeles för mycket lågstadie...

Och det är ju stora jag på tok för gammal, mogen och präktig för ;-)


Åh, gud vad jag vill lägga mig i sängen och göra ingenting igen.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0