Sköna söndag

Idag hade jag tur!
Fick sluta klockan 1 ungefär, för det fanns absolut ingenting att göra...
Äntligen fattade handledaren galloppen och insåg att det var onödigt
att jag satt där och stirrade in i väggen, och fick istället gå hem under
förevändningen att jag skulle "hem och studera".
Jojomensan, eller hur? Nåväl, det är väl faktiskt upp till mig att bestämma
när jag ska läsa och inte, för förr eller senare så måste jag ju göra uppgifterna
så timmarna kommer att trilla in ändå.
Möttes istället av en tokpigg hund med tons överskottsenergi som jag tog
med mig ut i skogen. Inget kul idag för det verkligen ÖSregnar, men
samtidigt var det väldigt skönt för jag var nästan ensam ute.
Till skillnad från igår när det var jättehärligt väder på eftermiddagen och
alla som fått panik inför den stundande bad/lite kläder-säsongen lunkade
runt i spåret.
Nu ska jag med gott samvete ta en lång dusch och krypa upp med
mina älsklingar i soffan och se en film eller så.
A stannade hemma, glad efter att slippa ut i regnet, och storstädade.
Så när vi kom hem var här så fint så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0