Så illa, så lågt

Jag förstår inte varför jag tittar. Men rubriken gör det svårt att inte göra det.
Jag mår så illa så jag känner mig kräkfärdig, det gör så ont i hjärtat.
Kina, vilket jävla land! Klart vi ska bojkotta OS. Klart inte friidrottarna vill det,
det finns ju pengar att tjäna! Ingen tar ansvar. Och alla lider. Djuren lider,
människorna lider. Fy fan vilket jävla land. Jag mår illa.
Och jag tänker ALDRIG åka dit.  
Anledningen till min ilska är ett inslag på expressen.se där men ser
hur de flår och kokar levande hundar. Titta inte, magen vänder sig.
Om man bojkottar fårindustrin i Australien så dom håller på att gå under
så varför inte Kina? Nej jag säger det igen, dit åker jag aldrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0