Nu Har det vänt! =)

Ja, olyckor kommer ju sällan ensamma som jag tidigare nämt,
och de kom ju verkligen ett helt sjok på en gång. Men nu har det vänt!
Eller ja, åtminstone lite. Har gått och våndats över att möta en jobbig
skolvår men igår fick jag de mest underbara beskeden.
Jag fick min önskepraktikplats och min önskeperiod så det känns helt
fantastiskt. Dessutom fick jag exakt samma schema på den efterföljande
praktiken som en klasskompis så vi kan samåka med bilen. Fan så gött!!
Och sen är det ju i princip slut.
Jag är färdig sjuksköterska minsann. Haha, det känns helt absurt.
Ska vi backa bandet ett par år och gå tillbaka till lekstadiet?
Hadet vart så skönt att få vara ansvarslös ett par år till.
Men det går ju så fort.. Snart är man pensionär med käppoch löständer!

 
                 image125

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0