Lugna gatan..

Så, som jag sa så var hela helgen över innan den började ungefär..
Åkte ut till min pappa igår och där var även brorsan med sin flickvän. Käkade
på tok för mycket som vanligt och drack lite gott. Vi såg den där nya filmen
No country for old men, vilket visserligen var en bra film, men totalt sinnessjuk.
Och just de där scenerna som man var som mest nyfiken på klippte de bort så
man fick aldrig veta hur det gick, och slutet vart man totalt snuvad på. Så där satt vi som
stora frågeteckan och undrade; Vad i helvete hände?
Men det var trots allt bra underhållning och Javier Bardem spelade med bra prestation
den helt galna mördaren Anton Chigurh. Otroligt att man kan se så galen ut...!


                         image103

Idag lyser en helt otrolig sol och vi har vart ute på långprommis med Dex som
nästan är helt återställd nu, mentalt iallafall... Men örat blir nog också rätt
fint när det har läkt.
Har tvättat mitt löshår nu för första gången, ska bli mkt spännande att
se hur det blir när det torkar.
Är en del produkter att ha i men jag brukar ju hålla på ganska mkt med mitt
hår så det känns inte som att det blir någon direkt skillnad.
Så, det har åter vart en lugn helg, skönt efter den här turbulenta veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0