Life is life..

Så imorgon drar en ny vecka igång igen.
Konstig känsla i hela kroppen, har varit så omtumlande
det senaste. En sån vecka som gör att dödsångesten
kryper på och jag börjar känna hur meningslöst allt är egentligen.
Det tycker jag ju inte för det mesta såklart, jag älskar att leva och
jag älskar mitt liv. Men efter tillräckligt många motgångar så blir man 
lätt trött. Det har varit så tvära kast mellan glädje och sorg och
det är utmattande.
Kan inte fatta att jag lyckades landa ett jobb i all den här röran.
Ska försöka ladda om ikväll och börja en ny blank vecka utan
att bära med mig massa känslor. Det känns svårt, men jag ska
iallafall försöka. Det finns inget värre än att gå och gräva ner sig.
Det är sådana här dagar som man känner sig extra glad för sin
underbara familj och sambo.
Men nej, nu ska jag göra ett försök med den där omladdningen... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0