Lätt att spendera

Ja, några timmar senare så var plånboken betydligt tommare! ;-)
Hittade ett fint täcke till Dexter som vi har provat ikväll. Vad han tyckte
om det är jag ganska säker på, han tittade upp på mig med en blick som sa
Du är pure evil! men han får vänja sig, för jag kan allt se att han fryser.
Och särskilt nu i Östersund till påsk så kommer han verkligen att frysa
utan.
Sedan åkte vi till Kungsbacka jag och A och tittade lite till mig.
Jag hittade faktiskt en kavaj att ha på mig på begravningen och som
av en händelse hittade jag en rätt sjysst vårjacka också. Och precis
som jag förutspådde så hamnade totalen på ungefär 600kr som alltid
när man går in på H&M. Å andra sidan en jacka och en kavaj för det priset
är ju ganska sjysst också!

Nu ska jag bara njuta av tanken på att jag är leeeedig imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0