Jossan goes brunette!

Shit.. jag gjorde det...
Jag blev brunett idag. Har velat det sen jag vet inte när..
Men aldrig aldrig vågat... Men så idag blev det av.
Vart ju så less när inte löshåret funka så det fick bli nån
annan förändring liksom.
Så, är det någon nyfiken som vill se hur det ser ut ?
Ja, om ni inte är det får ni väl snällt blunda då, för här är mitt nya jag...

image118

Lite pinsam bild, jag brukar inte stå o spegla mig i timtal och
ta kort sådär, jag lovar ;-)  Men jag var tvungen att visa färgen.
Och jag är nöjd faktiskt. Tar väl ett tag att vänja sig när man
(förutom några snedsteg i ung ålder) varit blondin sen man
föddes. Men det är lite kul. Och som frissan sa, fördelen med att
vara brunett är ju att man kan kladda lite mer med sminket, haha ;-)

Kommentarer
Postat av: D i v a.

det klär dig verkligen :) jag är också blond, & vill egentligen pröva på att vara brunett, men de är de. Vågar jag ; ) ? Men du klär väldigt bra idet :) !

2008-03-18 @ 12:04:35
URL: http://nattensskapare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0