Jobb(ig) helg

Jobb dominerar denna helg.. eller åtminstone praktik..
Men det känns ungefär som att jobba... jag rentav slavjobba faktiskt.
Man går helt obetalda helger och tom storhelger. Fy tusan.
Och den här nya placeringen är dessutom dötråkig! Känns bara som att
jag sitter av tiden där så det kunde verkligen kvitta.
Som tur är så  börjar jag inte förens 8 så det är ju faktiskt lite
sovmorgon, hehe ;-)

Har vart ute en långis i skogen nu efter praktiken, det var riktigt
skönt, jag fick rensa ut lite aggressioner. Det blev riktigt skönt väder trots
att det regnade imorse.
Älsklingen har varit och handlat lite gott så vi ska äta bakad potatis,
lax och löjromssås, men lite annat smaskigt till:)

                        image110


Så, nu har jag hoppat i de osexiga mjukisbyxorna och krypit upp
i soffan och väntar på att bli serverad en härlig middag,
få lite massage och bara ligga här och njuta... och det kommer
väl hända... eller ? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0