Igår rök det

Ja, så igår rök då löshåret. Det var en sån befrielse så det går nog inte
att beskriva. Aldrig igen säger jag. Aldrig igen!
Idag har jag tvättat mitt härliga korta hår och fönat det så underbart!
Slipper nu den nätta torktiden på 6 timmar. Det kändes dock lite som
att ta några tusenlappar och bränna upp dem mitt framför näsan,
men vad gör väl det? Jag är fri, haha ;-)
Lånade lite hårprodukter av mamma som var på Toni & guy igår och fixade
sitt hår, fasen vilka bra grejjer det är. Mitt hår är som silke!
Så om några timmar ska jag åka dit på konsultation och se vad de tror
om den färgningen som jag är SÅ sugen på att slå till på på måndag.
Vore kul med nåt nytt nu när förändringens vindar blåser!
Shoppade dessutom en jättesöt klänning på H&M på vägen hem idag..
Så mycket för att inte shoppa mer denna månaden. Men hey, snart lön
nu eller? :)
Nu ska jag studera flitigt en stund innan det är dags att ge sig av till
frissan. Spännande! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0