Hej mitt vinterland!

Ja jag sa ju att jag ville ha vår, men alltså tusan vad vackert det är med
snön som ligger tjock på trädgrenarna och glittrar.
Kommer säkert ångra mig när jag går ut, uppträcker att det är plusgrader
och blir super blöt och slaskig om mina fötter, men men, då gör jag väl
det ;-)
Idag hade jag tänkt att sova ut, men det hade minsann inte vårt lilla
odur... så jag ska ta på mig träningskläder och gå ut och lära honom
lite vett istället tänkte jag. Sedan har jag tvättid och en massa skolarbete som
ska göras inför morgondagens seminarium. Blev så lagom glad igår
när jag satt och skrev och skrev för att påta ihop de 3000 ord på varje uppgift
som jag trodde det skulle vara, när det istället var 3000 tillsammans. Så
jag fick snällt sitta och sudda ord efter det, grr.. snacka om extra arbete!
Men det ska bli en skön helg iallafall, ta det lugnt innan nästa kurs (er)
börjar. Vi har haft otur så våran klassgrupp kommer att få läsa
2 kurser paralellt nu och alltså ha 2 tentor sista första veckan i juni.
Vilket betyder att jag inte får åka till Kreta... gissa vem som är sur ? :/
Nej nu ska jag äta frulle och myyyysa av min lediga, underbara, fantastiska
ENSAMMA dag! =)

Kommentarer
Postat av: mli

Blir det inge kreta för dig ? :S

2008-03-26 @ 08:23:38
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0