Hårförlängningen, före och efter!

image100
Japp, såhär såg jag alltså ut igår..

Idag däremot har jag en något längre man..
Efter att tålmodiga frissan suttit i 5 timmar och satt i 120 slingor
& klippt så ser jag ut såhär:


image101

Ja, jag är iallafall helnöjd =)
Vart ju lite senare än planerat så jag kom hem kvart över 8 med
gäster som skulle anlända strax därefter. Visserligen var
det ju inte så tokigt för det var redan städat och handlat och
hunden var rastad så det var bara för mig att glida in med ett glas vin i
handen och slappna av.
Idag är det tvättstugan som gäller (wee) och sedan ska vi ut till
pappsen och förhoppningsvis bli bjudna på nåt smaskigt...
Och vips så har den här helgen också sprungit bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0