Han har en Tantväska?

Ja, jag har nu inhandlat flygväskan till Dexter som jag ska
ha honom i när vi flyger till östersund till påsken..
Såhär ser den ut:

image108

Det är lite fånigt, burberry-kopia-rutigt och allt.. men det var den enda som
fanns i djuraffären som passade hans storlek och jag tyckte att
den trots allt var lite cool ;-) Det tyckte nog inte Dex dock...
han hoppade upp till mig och tittade skeptiskt på mig..

image109

Vi får väl se om vi blir utskrattade. Det blev vi av husse, men vad vet
han om sånt? ;-)
Här ser man hur hans lilla öra blivit efter olyckan också... det högra.
Det är lite hårt och vill inte böja sig nu pga sårskorpan, men det kommer
säkert att lägga sig ner när skorpan trippat av och huden blir mjuk igen.
Så för tillfället ser han urlöjlig ut med ett öra som står rakt ut ;-)

Skogen var ljuvlig idag.. satt och "solade" ansiktet en stund. Det är
som terapi när solens strålar värmer och man bara sitter och blundar.
Tränade lite med Dex också, koppelträning och "inte-skälla-på-små-barn"träning.
Lite jobbigt att han ska skälla och morra så på barn, folk tror ju
att han är elak. Himla synd.. han tycker bara barn är lite läskiga i sina
klara färger, reflexvästar när de kommer springande högt joddlande
och flaxande... det är väl inte så väldigt konstigt?
Nej, dags för lunch och sedan får flitens lampa lysa, för jag Måste
plugga!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, man får verkligen hoppas att den blir bra! Snygg flygväska! :D tkr om att det liknar burberry !

2008-03-06 @ 13:26:31
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0