Depp

Trött och deppig och med en stor portion hemlängtan.
Det är jobbigt att bo i en resväska, och särskilt när man har hunden
med sig. Det har vart flytt och bilåkning till nya ställen hela tiden
och jag vill bara hem och vara ifred och ensam.
Känner mig så vidrigt tråkig, vill inte prata med någon, vill inte
vara nära någon, vill bara få komma hem och landa lite. Med migsjälv
och med tankarna.
Idag har vi varit i Birsta köpcentrum och jag har naturligtvis handlat lite.
Blev ett par solbrillor al la billig modell och en kort jeansjacka som jag
är riktigt nöjd med. Sedan var vi uppe på södra berget och tittade på
utsikten och till sist har vi gått en långpromenad.
Imorgon är det då äääntligen dax för hemfärd och jag kan knappt vänta.
Å så skönt att få sova i sin egen säng och vakna upp med alla sina
egna saker.
Ska se om vi ska hitta på nåt här nu så att dagen kan gå lite fortare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0