ZzzZzZzz

Jo jag vet att det är lite tragiskt men jag är stolt över migsjälv idag! 4e dagen i rad och ändå infann jag mig i skolan 0900...(!) Ja jag vet.. men för att vara mig är det smått otroligt..
Men det hade sitt pris! Jag har aldrig förr vad jag minns vaknat med påsar under ögonen -men det gjorde jag idag! Dessutom var jag så fruktansvärt trött så att jag antagligen utgjorde en allvarlig trafikfara i den mörka regninga morgontrafiken. Och inte blir det bättre idag.. För om en 16 ska jag vara på A:s jobb och hämta honom och kl 18 börjar hundkursen.. lillskit ska lära sig nåt nytt.. och han som är så himmelens trött idag stackarn!
image27Så vacker eller hur ?:)
Ska försöka ta mig en liten snabb lur nu innan jag ska hämta A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0