Veckans sista dag..

... är äntligen här! och det är SÅ otroligt skönt!
Fick shoppat lite idag, med tjocklönen som kom efter att ha jobbat både jul och nyår
blev suget i shoppingtarmen så stort att jag var tvungen att föda begäret med lite shopping.
Således kom jag hem med nya jeans, ett par skor, smink och lite annat småplock...:)
Imorgon ska jag klippa mig och göra lite slingor.
Annars blåser det full storm här och pissregnar så inte ens Dex vill gå ut.
Igårkväll så var det hundkurs utomhus. Det var satans kallt att stå i det kalla, blöta gräset i slottsskogen
och Dex var helt skogstokig. Han skötte sig exemplariskt när inte tränaren var där men såfort hon kom
och frågade om det gick bra och vi svarade "Ja, han kan det här ganska bra" och skulle visa så tittade han totalt
oförstående på mig och Andreas och vi fick stå där och skämmas med omdömet "ni kanske får träna lite till på det här".. GRR! Sen var han trött lillkillen.Brukar alltid ligga och sova med oss på soffan men han struttade
helt själv in till sovrummet halv 9 och StenDog ;-) Sov tills imorse, men idag har han vart full i fan igen..
Tur att det var A:s tur att ha honom hemma idag...
Nu ska jag njuta av en fredagskväll som inleddes med Bra shopping och sedan oxfilé och ett gott rött vin,
Mmmmmm! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0