Vart tog den vackra lilla solen vägen?

Igår tog mitt hjärta ett lilla glädjens skutt när en rubrik på Aftonbladet löd "Nu kommer solen och kylan". Ingen blev väl lyckligare än jag! Men så än en gång så grusas min lycka när jag tittar ut genom fönstret, slår på datorn och så helt plötsligt ska det bli storm!? Skärpning nu Göteborg... (tankarna på att emigrera växer sig starkare för var dag som går...)

För övrigt är stackars Dex fortfarande sjuk. Nästan värre idag. Och han är SÅ ynklig... som en äkta förkyld pojke antar jag ;-)
Han känner sig nog dålig för han lämnar inte mig eller A för en sekund. Följer med överallt och ska ligga riktigt nära. Ut vill han knappt gå.. usch om det ändå fanns något man kunde göra! Frukosten petade han iallafall i sig till min stora förtjusning!

Idag är det jobb som gäller trots att det är Fredag. Jobbar 14-21 så jag hinner iallafall hem och mysa lite i soffan. Dock så är det tvättid 8:00 imorgon, men så är det när man kommer på i sista stund att man behöver tvätta ;)

Fick ett mail idag från en kompis som hade gift sig i solnedgången på stranden i Costa Rica. Blev så rörd så jag nästan fick en liten tår i ögat. Det lät så otroligt vackert! Och lite avundsjuk blev jag trots allt ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0