Söndag

Till och med lilla hunden luktar kiss idag. Men så stod han ju och drack det som rann ifrån min jacka igår också. MUMS!
Fick iallafall beställt en ny telefon tillslut. Tror jag fick felmeddelande på telenors hemsida sådär 40 gånger, så frågan är om jag tillslut får min telefon, eller om jag får 40 stycken.. Ibland litar jag inte alls på det här med internet
Det blev iallafall en sån där S500i. En gul en. Vet inte om den var sådär fasligt snygg, men den här gången gick jag mest på priset.. och lukten ;-)


image9Gul och gul förresten.. jag tycker att den ser mer guldfärgad ut?
Jaja får väl se när den kommer på posten!

Annars är det en allmänt slö dag idag. Imorgon är jag egentligen ledig från skolan, men jag ska träffa min C-uppsats kompanjon för att göra lite ändringar som behövdes för att bli godkända. Och sen är det skolan hela resten av veckan. Tyvärr var det grupparbete på fredag.. vet inte hur jag ska lösa det med Dex. Hoppas vi kan vara hemma hos någon och att jag kan ta honom med mig. Han brukar ju vara ganska snäll...

Snart åker vi till london!!!! Sandra skrev och frågade igår vad vi vill göra och vilken musikal vi vill gå och se. Så nu ska jag försöka hitta någon bra Londonsida så vi kan planera lite vad vi ska hitt på för nåt :)
Men det ska bli kul att turista lite :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0