Premiär i blogglivet

Hej!
Här kommer mitt första blogginlägg någonsin. Coolt va? Det tycker åtminstone jag själv...
Idag är en lagom normaltrisst grå januaridag i Göteborg.
Mitt sinne är mer än grått. Om cirka 2 timmar ska jag gå utanför dörren till jobbet. Innan dess bör jag
1. Klä på mig
2. sminka mig (valfritt)
3. Äta något samt ta med mig något att förtära till middag.
4. Rasta hunden och ta bort allt han kan bita sönder under tiden som jag inte är hemma.

Jag är en tjej på 23 år. Bor i närheten av Göteborg med både sambo och hund.
Behöver någonstans att få utlopp för skrivbehovet som legat och kliat i mig så länge.

Så nu är första inlägget avklarat... det gick ju smärtfritt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0