Pisskatter! Bokstavligt talat!

Ikväll var en lugn kväll hos föräldrarna för att fira brodern som fyller år på måndag.
Allt var lugnt tills vi skulle ta oss hemåt..
Nere i hallen drog jag misstänklöst på mig jackan och stoppade ner handen i fickan för att fiska upp min mobiltelefon.. Blev förvånad över att känna att den var lite blöt. Det regnade väl inte ute eller?
All mat hade tydligen gjort min hjärna slö! För plötsligt kände jag att hela jackan kändes blöt på sidan.. och ja! naturligtvis.. det gick upp ett ljus för mig ungefär samtidigt som jag kände lukten! katten hade pinkat revir på hela jackan... Och jag som hade tänkt att min mobil skulle få tjänstgöra ett litet tag till... Nu surfar jag på telenors hemsida och försöker köpa en ny telefon... vad säger den inte då om "tillfälligt fel" ... suck.... det är väl ödets ironi om nåt!
Får gott dra mig med min pissluktande telefon en liten stund till.. vad var det de hette nuigen.. Karma ?;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0