Lördagsstorm..

Som dom varnade för storm förra veckan utan att det knappt blåste medans idag blåste man nästan av
vägen, men någon storm har man minsann inte hört ett pip om. Gick iallafall en underbar promenad
längs med havet ute i onsala med lilla Dexter. Var så härligt så och han fick springa lös i princip hela vägen. Trodde ju såklart att han skulle vara trött nu när man kom hem, men ack så jag bedrog mig!
Lillskit är piggare än någonsin och bråkar på katterna. Då och då går sirenen och han kommer farande med
svansen som en propeller och han har fått sig en snyting av Sura Hedvig. Inte särskilt hårt tror jag egentligen,
utan mest för att sura och visa att här är det minsann hon som bestämmer. Som säkerhetsåtgärd har jag dock gömt både mina nya skor och jacka, för hon är inte att lita på den lilla satmaran ;-)
image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0