Lördag, storm och tvättid..

Idag är stormens öga över Göteborg. Ännu tilltar blåsten säger dom på tv. Jag tyckte dock inte att det kändes så himla blåsigt när jag var ute. Det låter värre än vad det känns.
Igår var en riktig myskväll hemma i soffan med gott vin och slött tvkollande.
Dex stackars stackars är fortfarande sjuk, men han blir så bortskämd här så han är nog ganska nöjd trots allt ;-)

Idag fyller bror min år så vi ska ut till föräldrarna och bjudas på gott käk.

Men först och främst ska jag besöka den vidriga tvättstugan.
Förstår inte vad jag tänkte när jag bokade tvättid klockan 8 lördag morgon?! Att jag inte vill gå naken kanske... :)



Gosar uppe hos husse..



Han som inte alls får ligga i sängen... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0