Hycklare!

Ja, hrm, just det... som den hycklare jag är hade jag naturligtvis redan bestämt mig för att inte åka till Borås idag.... inombords ;)
Vid 7tiden igår nämde jag det högt för mig själv och sen var det ju såklart kört... inget Borås idag..Men det var himla skönt att få ta det lugnt både igårkväll och idag på morgonen.. ingen stress och hets fram och tillbaka..
Så väskan packade jag igår... bara det sista som ska ner nu på morgonen.
Problemet är att den vägde 14.5kg enligt våran våg... den mest opålitliga vågen i världen ;)) Och Ryan air lär ju suga ut pengar om väskan så bara vägen strax över 15.1kg ;-)
Annars är jag laddad laddad laddad :) Det ska bli så himla roligt!!
Det enda som inte känns roligt är att lämna Dex... förstår hur hemskt det måste vara för föräldrar att lämna bort sina barn ;) just nu känns det knappt ens som att det kommer att bli skönt att inte vara beroende av att sköta om honom.. det är ju inte ens jobbigt längre... Känns bara som att vi är hemskt elaka människor som lämnar iväg vår lilla älskling..
Blir mycket gos och bus nu på morgonen så att han inte glömmer bort hur mycket vi älskar honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0