Grr.. Pony Play..

Ja alltså jag har svårt att hålla mig för skratt ikväll när jag tittar på kanal 5s avsnitt av outsiders..
Okej, jag ska försöka att inte vara fördomsfull, folk får gärna tända på vad de vill,
utan att någon ska vara där med pekpinne och säga att det är onormalt.......men seriöst!?
Jag har svårt att se charmen i att ha en fet karl på ryggen som klappar mig och ger mig
äpplebitar när jag har varit duktig..

image33


Ja vilken tur att vi alla
har fria viljor och kan välja att avstå från den där skiten då :)
Undrar just hur många aktiva utövare som finns i Sverige... säkert fler än man tror..
den finns bannemej folk till allt! Själv har jag svårt att sluta le ;-)

Nej det blir aldrig någon Andreas på min rygg iallafall, det är då ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0