Full fart framåt

Ja hela veckan har ju som bekant rusat iväg, tycker jag har haft minst hundra grejjer att ordna/stå i varje dag!
Idag så sprang jag och handlade lite smågrejjer till Sandra innan jag skulle hämta Dex, prata lite med hans dagmatte och så skynda mig hem för att hinna passa tvättiden... Sådär har det sett ut, allt går i ett i ett i ett tills det är dags för
kvällen och jag inser att jag fortfarande inte hunnit allt jag vill.
Dessutom måste jag i ilfart blåsa till Borås imorgonbitti för att vara med på ett obligatoriskt seminarium innan avresa.. Det blir nog en tidigt morgon för såfort jag kommer tillbaka från borås ska jag bara slänge över ändan i nästa bil (pappas) och svich bort till flyget!

Precis som att Dexter känner på sig att vi ska åka, eller åtminstone undrar varför hans matte är så konstig och snurrig och stressad så har han rullat ihop sig som en prydlig liten kanelbulle i mitt knä. Ack, nu värker mitt hjärta ;)
Man skulle ju dessutom argumentera att jag inte behöver sitta här och slösa tid när jag har så bråttom.. och näe
jag har inget att säga till mitt försvar.. Mer än att jag e såå trött så att jag förtjänar en 5minuters paus ... Ögonen har runnit på mig och jag har gäspat konstant hela dagen.

Hoppas det inte blir något av den där "snöstormen" som skulle dra in här imorgon.. Svårt att tro det just nu, men man vet ju aldrig. Då skiter jag nog i Borås. Hur obligatoriskt det än må vara!

Näääe, London, here we come!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0