Dexter

Dex är mitt lilla gostroll!
Han är numer 4.5månader ung. Han är en salig gatukorsning av chihuahua, spets och shitzu.
Men idag är Dex förkyld. Han hostar och nyser och skakar och fryser... nej det gör han faktiskt inte, men han hostar och nyser iallafall. Känner mig hjälplös som en småbarnsförälder och det gör ont i hjärtat att se honom så trött..
Värst av allt är att jag måste lämna honom snart för att gå till jobbet. Han blir ensam ungefär 2 timmar innan husse kommer hem och gosar med honom.
Han har vart ensam förr och det är inga som helst problem, så varför kan jag inte hjälpa att känna mig som ett hjärtlöst monster? ;-)

Här är han dessutom.. en tröttis i husses knä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0