Äntligen hemma

Klockan är 17:11 och jag har nyss trillat in genom dörren med ett galet yrväder kring fötterna.
Trött, frusen och bara helt enkelt  jävligt trött. Klockan 7 gick jag utanför dörren imorse... Det är tufft med långa dagar när man inte är van! En som haft det betydligt roligare än mig idag är Dex som vart hos "dagmamma" Sandra och hennes hundar och busat som en liten tok.. tur för mig att han är trött och vill gosa med mig på soffan resten av kvällen då..not ;-)
Tänkte åka och handla, men kom på att det blir lite knepigt eftersom kontot inte innehåller så många siffror för tillfället.. Och imorn så kommer CSN såg jag just... så det blir väl till att snåla..  men det är väl lugnt iofs.. mat har jag ju så att jag överlever ;-)
Nu kommer jag stensomna på soffan.. får hoppas på att jag inte sover för länge så att jag inte somnar ikväll... men bevaremig för att ställe ett larm i onödan.. får rysningar bara jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0