Analklåda

Alltså igår när jag tittade på tv så fick jag än en gång uttrycket analklåda slängt i ansiktet. Jag är fortfarande lite pryd kanske för jag rycker till varje gång jag tvingas se reklamen i ett av alla oändliga reklamavbrott. Men alltså jag förstår inte riktigt. För är det deras syfte att avdramatisera hela det här med analklåda och andra genanta bekymmer så tycker jag nästan bara att det har motsatt sig sitt syfte. För nu måste väl bara alla som ser någon köpa lite Ac3 - Comfort (analklådesalva med andra ord) genast tänka -"Aha! Han har såndär analklåda!" och jag skulle aldrig i mitt lilla liv gå och köpa såndär salva nu. Tur att jag slipper! ;-)

image25Men naturligtvis fanns det de som blev helfrälsta på det här med analklåda och genast tillverkade en t-shirt som man kan stoltsera med till sommarn. Denna vackra uppenbarelse t ex går att beställa från D7.se...
Nej det är inte riktigt hårt nog, satsar nog på den där "Hemorrojder" tattoon istället ;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0