Vrålförkyld!

Fy tusan va elak jag måste ha vart! Iaf om man tänker i form av synden straffar sig själv.. för jag mår riktigt
riktigt skit idag! Nå, vad sa jag om att vara nöjd va?
Hostar och fryser och skakar och nyser så det står härliga till.
Så väldigt typiskt att bror Mathias ifrån Kina har bestämt sig för att droppa in för en lite weekend just precis denna helgen.
Och hypokondriker nr 1 som han är så räcker det att han anar förkylning i telefonluren och så inrättar han genast
ett par kilometers skyddszon runt en. Så nu får man väl inte komma o hälsa på =(
Men han blev ju lite besviken för kommer inte jag så kommer inte heller Dex... och hur ska han överleva det? Han som avgudar lilla Dex mer än om det vore hans egen son ;-)
Skulle inte bli ett dugg förvånad om de kommer och lånar honom imorgon.. Å andra sidan skulle det kunna va rätt
skönt, har mer än dåligt samvete för den minimala motionen och leken som han får just nu. Så typiskt att
både husse o matte ska bli sjuka på en gång.
Så trots att jag är hemma idag så är lillskit hos sin dagmatte så han åtminstone ska få lite stimulans med lek o bus..
Nu ska jag hosta vidare.. och kanske ta en lur.. mmm... sova =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0