Vem fick hjärnsläpp hos Telenor??

Jo, för att avsluta storyn om min mobil som blev nerkissad av katten och
den nya jag beställde så gick det såhär:
Efter 4 dgr så trillade en avi in och jag rusade glatt till hemköp för att hämta
ut min efterlängtade telefon.
Tjejen gick bakom för att hämta det och när hon kom tillbaka reagerade jag över
storleken på paketet. För en liten stackars telefon fick jag en klart oversized kartong.
Frågade tjejjen men hon påstod att det var rätt.
Väl hemma förstod jag...Någon på telenor hade tänkt till.. Verkligen tänkt till....
Som "present" till min order fick jag ett kit.... närmare bestämt "the incredible snowman kit"..

image62 <----- Öppnade denna låda
för att innuti finna precis vad lådan lovade... det perfekta snögubbekittet..

image63

Va är det för pucko rent ut sagt som tycker att det är en toppenidé att skicka
ut det här skräpet till kunderna?
Ge mig lite gratis sms eller något annat som jag kommer att använda istället
för det här som bara är rent skräp och miljöförstörelse!!
Dessutom undrar jag om de sett snörapporterna från västkusten de senaste
fem åren eller så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0