uuttråkad

Nu är Dexter hämtad.. han är trött! eller ja.. det märks ju inte just nu, men det är nog bara för att han är övertrött tror jag minsann ;) Än så länge flyger han runt som ett torrt skinn i lägenheten. Men jag ignorerar honom än...
Är sugen på att shoppa!
Blir alltid hemskt sugen på det när jag är sjuk av någon anledning... Beror nog på att det är få saker som är
tråkigare än att ligga ensam hemma och snora.
Så när A kommer hem med bilen ska jag åka och köpa hundsaker hade jag tänkt.. vill ha en nytt halsband till
lillen och nån borste skulle han behöva.. Egentligen lite hundschampo också för snuskisen har inte duschat en
enda gång i hela sitt liv. Inte för att det behövs, men för framtiden kan det ju vara bra att vara van trots allt.

Oj.. tog inte många minuter.. han stensover redan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0