Underbara älskade :)

Nu är A hemma! Äntligen!
Så tråkigt att jag är så trött bara... Den här veckan har varit riktigt tuff för en slöröv som mej..
Uppe före 6 varenda morgon..
Tur att man har en underbar pojkvän såhär på allahjärtansdag, som trots
att han själv jobbat natten i veckan och borde vara trött som synden själv, vart och
köpt god mat och vin till oss och står och förbereder i köket medans jag tar igen mig
på soffan och passar på blogga lite ;) Men det är väl sånt alla hjärtans dag
egentligen handlar om, - att ta hand om och vara med varandra.
Inte att köpa massa dyra present eller så... :)
Dexter försöker också så gott han kan med att vara i centrum, och funkar
inte det så tar han fram pipleksaken och gör allt för att störa oss i vårt mysande :)
Men så har ju han också saknat husse såklart...

                        image70

Så nu blir det en mysig kväll med mina 2 älsklingskillar och så ser jag fram
emot att ha dem hemma hos mig i helgen för massvis med mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0