Tom

Redan imorse märktes att Dex var  mer lik sitt gamla vanliga
jag igen. Han skulle nosa överallt och kissade överallt när vi var ute,
skönt! Så idag fick han som planerat vara hos dagmatte Sandra.
Och det har gått himla bra och han var glad som en spruta.
Så med ganska lugn och ro så åkte jag till Borås idag.
Nästa orosmoment vet jag inte ens varför jag hade gått och eldat upp
mig över, för det gick hur bra som helst, och hela dagen har gått som
en dans på rosor. Jag fick till och med sluta tidigt.
Ändå är det en tom tråkig känsla i kroppen idag. Jag är så väldigt trött.
Och inte alls på nåt trevligt humör. Men men.. det går väl över
det också.
Nu ska jag sätta mig och göra något ännu mer uppmuntrande,
nämligen betala räkningar så man ser vad man har att snåla
med denna månden.. Det är verkligen kul att vara student..! *not*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0