Sunday

Tänk vad man drar sig in i det längsta när det är något som man inte vill göra..
Har skolarbete som väntar och trots att jag var uppe ganska tidigt så
vägrar hela min kropp att lyfta upp papprena och börja.
Det kan ju bero på att skolan skickar på en såna jävla idiotuppgifter varje
gång man är ute på praktik. Inte sådana uppgifter som känns givande och
lärande utan sådana där som man får konstruera bara för att
passa så lärarna blir nöjda. Det har varit ett genomgående tema på skolan
tycker jag och därför känns alla dessa uppgifter SÅ trista!

Började iallafall med att ta tag i jobbsökandet igen och skickade fler
ansökningar. Så nu är det väl bara att vänta och se vad som händer...
Så helt oduglig har jag inte varit idag trots allt.. ;-)

Så var det snart en ny vecka då igen (skrev jag inte det typ igår?)
Men det är ju underbart för det innebär att det bara är
bara 5 dgr kvar till the D-day! Så spännande... Och förresten kan det
bli bättre, imorn är det LÖNING =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0