Soffläge och halsont

Så typiskt är livet att såfort man haft "för roligt" så åker man naturligtvis på halsont.. Och bara för detta så åker naturligtvis också ens älskling iväg till Danmark och lämnar en alldeles ensam i soffan utan någon som tycker synd om en.. Och tro tusan att han åt upp all glass igår också ;)
Inte nog med det så ligger en liten illbatting till hund här och biter i mina öron och undrar varför i tusan inte jag orkar leka med honom.. taskiga taskiga matte! Ja så hemsk är jag väl inte, jag släääpade mig ut en timma och lät honom busa lös på ängarna så att jag med godare samvete skulle kunna ta täcket med mig ut i soffan och vila. Men han vill ha mera lek och bus.
Ska slå på en dvd som jag kan somna till nu med Dex tätt snusandes vid min hals! Det är lycka i olyckan det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0