Min lilla stjärna!

Han är min lilla stjärna min lilla underbara söta Dex!
Idag har vi tränat med Sandra och det gick faktiskt fantastiskt bra.
Sandra tycker att han är superduktig precis som jag och det var
stoora ord hon sa:)
Själv är jag så stolt så jag är sprickfärdig, ungefär som en mamma
som begrundar sina barns goda betyg i skolan;-)
Så idag sträcker vi på oss och är stolta. Nu är jag ännu mera taggad och
ska träna hela veckan så vi visar att vi förbättrar oss, jag och Dex.
Han är verkligen allt annat än dum min lilla hund och jag har nog minst
lika mycket att lära mig som honom.. för ibland fattar han tom snabbare än jag ;-)
Tänk om vi skulle kunna ge oss ut på tävlingsbanorna i framtiden,
så kul det hade vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0